Kobiety nie chcą ani nie potrzebują pracy od autorów AI, aby powiedzieć im, czego chcą lub co myślą o określonych tematach. Chcą być traktowani jak ludzie z uczuciami, myślami, przekonaniami, których nie można znaleźć
Kobiety zyskują coraz większe uznanie w branży sportowej. Dzięki niedawnym sukcesom zawodniczek, takich jak Serena Williams, widać, jak kobiety zwiększają swoją obecność w sporcie.
Liczba zawodniczek rośnie z roku na rok. W rezultacie rośnie potrzeba, by głos kobiet był słyszany w branży sportowej. Te kobiety tworzą treści na różne tematy, takie jak dieta, trening, zdrowie psychiczne i inne powiązane tematy.
Różnice między sportowcami płci męskiej i żeńskiej są znaczące w świecie sportu. Kobiety mają zwykle niższy poziom masy mięśniowej, co czyni je wolniejszymi niż ich męscy odpowiednicy.
Ponieważ kobiety rodzą się z mniejszą ilością mięśni, muszą ciężej pracować nad swoją wytrzymałością i elastycznością. Pomaga im to być bardziej skutecznymi w aktywnościach o mniejszym wpływie, takich jak jazda na rowerze i pływanie.
Kobiety również częściej cierpią z powodu kontuzji niż mężczyźni, co utrudnia im konkurowanie na poziomie elitarnym.